18 July 2014 (20 Ramadhan) - Aikkk

Lately ni aku busy sangat sampai tak sempat nak capture my history kat blog ni...
Balik rumah terus pergi param, then masak...
Mandikan Qaiser..
Tup tup dah bukak puasa..
Lepas dah bukak puasa, mata pun berat...
Kekadang tak larat pun nak terawih.. bantal dah panggil-panggil...

Since esok cuti, aku pun sesaje la bukak lappy ni since takde citer best kat TV nun...
Charlie's Angel??
Seriously..aku dah hafal dah jalan cerita dier...
So sesaje la tengok traffic blog..
Tengok keywords apa yang dorang pakai sampai landed kat blog aku nih...
Today I noticed ada orang searched for Hanie Rosly...!
Nampak tuu??


Aiyooo scary OK..
I hope it's not someone from work! hahaha
I like to keep my personal life, private..
Well, at least from the people I know lah... :P

Walapun normally I like to share about my life experiences, hoping that it will be able to help other people too..
Sometimes ada jugak posts about rasa tak puas hati ke ape..
Biasa lah manusia..
But I rather channel it here.. share it with strangers...
than argue with the faces that I have to see everyday...
How awkward will it be?

By the way, I read about MH17 right after sahur this morning...
I was shocked and sad of course..
My prayers are for the affected family of the tragedy..
Tuhan je tau perasaan mereka..
Innalillah...
And this tragedy affected the life of someone from work too.. just like MH370..
Be strong dear colleague..
My deepest condolences for you and your family...
Al-Fatihah..

Another sad day in Malaysia...

Not so XoXo

No comments: