30 May 2014 - Oh my kitchen cabinet!!! Part 5

Health is not on our side lately...
Lepas Qaiser baik demam, aku pulak yang demam...
I am still sick.. :(
Semalam demam demam pun kene gi ofis jap.. settlekan one urgent thing..
Apa nak buat.. punca rezeki kan?

Aku pun tak baik lagi Qis pulak demam..
But since dia dah beaar, senang nak suruh makan ubat...
Suruh dia minum paracetamol tuh... selubung dengan selimut... bagi dia berpeluh2...
Alhamdulillah.. kebah demamnya..

Today Qaiser batuk pulak...
Bila aku gi klinik tadi Doc Burhan tanya aku..
How is my mom... aku cakap lately dia dah active balik...which is good...
Dia tanya if my parents are staying with me or my sister..
I said they are staying with me..my sister is in Gombak..
Then dia tanya macammana aku handle so many things...
Ha ha.. aku jawab sometimes kena jadi Superwoman lah... :p
And that aku dah biasa... it is really not that hard... :p
Because this is life.. my life... 

Anyway semalam baru dorg sambung buat kitchen cabinet aku...
Dorang pasang tiles putih kat bawah tu...
Aku tak tau pun bawah tu kene pasang tiles..
Ingatkan dorang terus tutup dengan kabinet kayu je...
Hiks.
So that is day 3 progress...
Hari ni sorang je yang datang buat keje...

Dia pasang granite top tu...
But dia kene potong2 jugak tiles tuh...
Habisla berhabuk satu rumah...
Huhu
Dah lah semua batuk tak baik lagi...
Terpaksa lah bersabar...
Salah timing..
Janji dapur I siap!!



Ok.. tu saje update dapur untuk hari ni...
Aku nak gi rest dengan encik Qaiser yang badannye pun macam dah nak suam2 balik...

XoXo

2 comments:

Shada Dadadoodoo said...

mmg musim demam kot. berjangkit jangkit kan.
make sure water intake tu cukup tau!

anyways, tiles for table top.colour hitam.ke?
sexayyy! hehehe

Hanie Ly said...

haa cik Shada.. berjangkit jangkit... today my mom plak demam... sian nenek...

table top ialah hitam yeap! :P huhu tapi cam tak happy je dengan keje abg tiles ni... saye nak complain!! :P