16 January 2014 - Damn viral!!

Tak tau la nak rasa tension ke, stress ke, penat ke....
Last Sunday masa buat birthday party Qaiser, Qis demam...
After 2 days Alhamdulillah... dah baik...
Tetibe Qaiser demam lagi...
Yang susah nye sebab Qaiser tak nak makan ubat...!!
Arghhh stress guwe...

Dulu masa dia kekecik campur ubat dlm susu, settle...
sekarang dah pandai rasa.... dia rasa pelik skit dia takmo minum... Adoilaa..

So aku tak bleh bagi ubat klinik...
aku try panadol tuk kanak-kanak...
Hancurkan, masuk dlm susu...
Dia minum la jugak... tapi sebab demam, selera pun xde.. so dia minum separuh je...
tak tau la cukup x dos ubat tu masuk dlm badan dia...
Aku cuma bleh berharap je whatever went into his system us enough...

Hari Isnin dah EL coz Qis demam...
Today dengan muka tak malunye aku mintak cuti half day kat boss...
Nasib baik dia bagi walaupun muka macam x berapa nak ikhlas...
Thanks boss.. ikhlas ke tak ikhlas ke belakang citer..
janji aku boleh balik...
Lap badan Qaiser.. masak bubur untuk dia...
Qis balik sekolah tadi pun aku amik sebab badan dia pun macam suam-suam balik pagi tadi...
tapi aku suruh gak gi skolah...
La ni dua-dua tengah tidur...
Tidurlah sayang-sayang ku...
Biar cepat baik demam dan selsema tu...

Encik Virus... pergi lah main jauh-jauh...

Not so xOXo...

No comments: