29 April 2013 - My little adventure

Last Wednesday my MIL was hospitalised at TAR Hospital Klang due to diabetes and kidney infection...
So last Friday I went on a small adventure to give her a visit...
Bukan sengaje taknak ziarah awal tp last week sampai rumah lepas keje pun dah pukul 8 - 9 mlm...
Kalau nak gi Klang dari Ampang ni entah la pukul berapa plak sampai kan...
So Friday kul 12 sharp je aku mencabutkan diri dari keje...
Bila Daddy dia suruh gerak dalam 1.30 pulak... he was already there by the way...
Since awal lagi aku pun singgah Jackel... That is another story...

So kul 1.30 aku gerak...
1st gi KL Central... to take the commuter to Klang...
Dah lama tak naik komuter... memang jakun habis!
interior bersih... ada lcd... ada led indicator utk org yg tak biasa naik komuter cam aku...
So that tak adelah kite duk wonder dah sampai mane... :p
The ride from KL Central to Klang took approximately 1 hour...
Not bad huh~

Kak Long was also there... we chatted for a few hours... kul 8.30 pm baru gerak balik...
Yesterday ingat Daddy x jadi nak visit Tok Ma so aku pun semangat nak mengerjakan kain ni..



Baru potong badan & leher tetibe Daddy kate - siap. jom tengok Tok Ma...
So anganan nak pakai blouse baru esok terpaksa diletakkan On Hold kejap...
Balik rumah around 9.30 baru sambung...
Sudahnnya ni je yg siap.



Lengan x siap..tapi sebok nak pakai buat gi keje jugak...
fret not.
Just throw in a yellow jacket...
& youre good to go!



Love it!
Hari ni jugak pakai.. :P

Oh my.. my addiction to paisley has gooottta stop!!!
:p

xOxo

No comments: