14 March 2013 - Ape agaknye...?

Ape agaknye yang aku nak buat  dengan kain cotton lembut yang berpolkadot dan berkaki ala batik yang cantik ni?



Nama kain nih kain Ombak Rindu tau!
Hehe serious aku x tau pun sampai aku bukak kain ni besar2...
Kain remnant kan selalu dorg ikat n tak boleh bukak...
So nasib nasib la kalau budget kain polkadot tetiba ada corak pulak kat kaki... :p

Lepas dah habis visualize selama 2-3 hari on ape aku nak buat dengan kain ni, malam tadi aku pun start memotong...
Dari pukul 9 lebih sampai kul 11 malam sempat potong kain n kemaskan leher je...
Bahagian tu je la pun yang aku rasa paling leceh...
Lepas ni senang je..
Cuma tinggal lengan and cantum cantum...
:p



Ni la hasilnye tuk malam tadi...
Belum siap lagi...
Ape agaknye yg aku nak jahit ye??
:p

XoXo

No comments: