November 5, 2011 - Meh sini kain basah tu...

Nak lap blog ni ha...
da berhabuk...
;P

Busy la...
Dengan preparation Annual Dinner tuh...
Balik rumah da lewat...
Terus tido!
Seriously... kekadang kul 9 aku da tido!
Name je ade 3 committee...
Tapi cam semuanya aku yang buat...
Dari decoration, door gift, hotel, invitation, prizes... etc etc...
Hebat tak?
Wah puji diri sendiri... saje nak cool kan hati yang kebengangngan nih,,,
Helloo.. aku pun ade keje nak kene siapkan okeh...
Menyampah je dengan orang yang tanak buat keje pastu bila aku da buat ko lagi nak banyak bunyi, itu ini...
Gi la buat sendiri...
bab nak mark up² harga bagi kat ko...
Pastu beli satu barang pun terkial² sampai sekarang pun tak settle...
Lantak la lu... lu jawabla sendiri dengan mem besar yeh!

Ops..terlepas geram plak kat sini...
;P

Okeh la... nak pi tesco beli barang...
Sok nak raye da ni ha...
Samat hari raye haji!

Pastu nak gi kedai buku... kandang koboi aku tak siap lagi...
*cry*

XoXo

2 comments:

illafira said...

dh dpt ke topi koboi tue??? beli kat ner

Hanie Ly said...

kat kedai mr diy beb.... murah... ;P