October 18, 2011 - Kenape aku tak suka...

Baca surat khabar or tengok berita?
Sebab dunia sekarang dipenuhi dengan orang gila...
Dengan orang yang takde akal...
Tak berhati perut...!

Sebab dunia bukan sekadar cerita indah...

Sebab aku tak sampai hati nak tengok budak kecik kene langgar ke ape...
Sebab aku tak sampai hati nak tengok bayi kena bunuh...
Sebab aku tak sampai hati nak tengok binatang kene seksa...

Bila manusia pun da jadi macam binatang... mungkin dunia pun dah nak kiamat?
Wallahualam...

And for that reason, you will not see me watching any horrible videos on YouTube... EVER!

*big sigh*
Untuk pengajaran?
Cukup la sekarang dengar orang bercerita...

One can only be too careful, He will be the One who determine everything...
We can only pray and hope for the best for our family...

Tadi aku click 1 video out of curiosity,
I saw a little kid in the middle of the road... then ade van laju...
Terus aku tutup video tuh...
I can guess what happens next...
Terus hati aku tak senang sampai sekarang!
Bad video...
Stupid curiosity...
Hope I wont have nightmare tonight!

Not so XoXo

2 comments:

Wana Owen said...

saya pun tak tengok video tu eventhough rasenye semua satu dunia pakat ramai2 tengok.memang tak sanggup nak tengok.+_+

Hanie Ly said...

memang tak sanggup wanaaa..... aish... dalam hati nih stil berharap itu movie jek... ;P lepas pulak tv3 tayangkan benda camtu eh?