October 16, 2011 - Sape nak FREE gift??

Saje nak test dapat sambutan ke tak...
So sebab ni testing round, gift nye pun takde la vouge de vast gitu kan...
:)
Ape kah barang nye?
Ni haa...

Kalau kat kedai 1 pair RM60...
Yang aku nak bagi ni color brown, 0 power...
Kot² tak pernah try pakai contact lens bleh la cube², dah dapat free kan?
Kalau da biase pakai pun boleh join juge, buat tambah koleksi.... ;P

Camne nak join?
Senang aje...
Tak yah folow², link² bagai...
Cume buat entry pasal contest ni kat blog korang. Dalam entry tuh mesti mention SATU perkara yang korang tahu tentang aku.
E.g aku nih suka buli anak² aku ke... contoh buli bla bla bla...
aku nih suke merayap ke... contoh bla bla bla...
aku nih sik tuka keje ke... contoh bla bla bla...
Gitu
Info sme ade dlm blog aku InsyaAllah!

Haaa kacang goreng kan?

Oh ye, pastu jangan la lupe plak nak inform aku yang korang join contest ni ye?
Kalau tak camne aku nak tau?
Pemenang akan di pilih based on entry yg aku rasa paling best.
Tarikh tutup 2 minggu dari sekarang, October 31, 2011.

Good luck all!

XoXo

2 comments:

IxoR@ said...

alamak....

kite pakai contact lens ada power.

means... tak de chance la masuk contest ni kan?

hehehe....

tapi sy tau yang hanie punya 2 orang anak (boy & girl) yang so adorable!

=)

Hanie Ly said...

Aw... buleh je cik pora... tapi pakai lens buat tayang² je la.. hehehe