September 6, 2011 - Podah cit!

Nih memang masalah dari aku kecik...
Sekarang da turun ke Qistina...
Masalah apekah?
Masalah excited nak tengok citer antu lepas tu takut...

Malam tadi kat Prima kan ade citer Beranak Dalam Kubur...
Actually takde la scary sangat pun citer dier...
Pastu Daddy plak asyik la membebel je throughout the whole story...
Kureng skit nak takut...
Da tue² nih susah skit aku nak takut... tapi seram gak la kan...
Aku paling² tak suke dengan antu yang pakai baju putih labuh tu pastu rambut panjang tutup muka...
Eiii memang seriau la aku tengok...
Confirm tak bleh nak tido sampai seminggu!
Tapi biler Pontianak Harum Sundal Malam kuar dulu aku la yang sebok nak tengok!
Lepas tu duk bawah ketiak Daddy...
Haha

Skang nih si Qis plak.
Suke giler tengok citer hantu!
Pastu dier tarik segala mainan² yang ade.... segala bantal²... letak keliling dier...
Qis cakap dier tak risaukan diri dier... dier risaukan mainan² dier tuh...
Bleh?
Hahaha cakap je la takut kan?
Pastu nak gi dapur yang depan mate tu je pun takut!

Anyway da layan citer antu beranak dalam kubur tuh...
Abih sumer berkubang kat depan...
Berani sangat sumer...
Dengan Daddy² pun tido kat depan...
;P
Pasni tak yah nak tengok citer antu lagi dah ok!
Tak koser aku nak kemas!
(Walaupun aku pun sekali tido kat depan semalam...)
;P

Malam nih layan citer ape ke tu? Stilleto merah? Haa tu ler yang jiwang² tu...
Orait??

~ Tempat berkubang ~

XoXO

4 comments:

Fara said...

elok bebenor ler tergolek sume tido depan tv pas tgk cite antu. kalau syamie lak die amek teddy bear ngan blanket tutup muka. kalau die dah takot sgt, die ckp suh tukar channel lain hehe.. tp yg pasti maknye pun same takot, tgk pun tangan kat mata, bukak 1 jari.. haha

Hanie Ly said...

hahaha same takot tapi kene cover macho la depan budak kecik... klu Qis takut² pun tak bagi tukar channel ni... haru btul...

mama iris said...

kalo khayra..."mama takot ke?diam..diam....angan takot tau, kaya ada"...sambil peluk2 i konon nak calm me down la kan....at last "mama angan takot....kaya yang takot..." sambil nyorok bawah ketiak....muhahhaha!memule mcm terer sgt...

Hanie Ly said...

hahahaha lawak la kaya nih! ;P