September 24, 2011 - Ini ke lipan bara??

Semalam mase aku tengah layan Letters to Juliet (best gler citer nih... aku memang suke la citer jiwang yg ade mamat hensem cam nih...) tetibe Daddy dengan kawan dier kelam kabut kuar dari bilik belakang...
Cari benda nak tangkap lipan kate dier...
Senjak due menjak nih bilik belakang tuh memang bersepah giler dengan notebook dgn laptop punye parts...
Kengkawan Daddy bagi dier repair...
Sejak tengok citer Kings of Restoration kat History tuh tetibe plak datang mood dier nak me-repair barang... so.
Anyway Daddy kate 'Besar Mie! Besar giler lipan tu! Padahal baru je tadi saye baring² kat situ! Nasib baik laaaa!'

Aku pun gi la tengok...
Elok je lipan tu duk kat tepi katil tuh...
Ngeri aku tengok size dier ok!
Mase aku kecik² dulu duk umah kampung so every now and then ade la lipan...
Abah pernah jadi mangsa sekali...
Masa tuh da lewat malam... pastu kitorang dulu mane ade keter ke ape....
So menapak la orang tuwe tu keluar gi klinik kat pekan...
Doktor cucuk ubat balik umah da terhoyong-hayang drowsy...

Anyway this is the lipan...
Haaaa besar tak??
Ngeri kan?

Okeh aku nak pi lipat baju segunung...
Penangan seminggu tak lipat.
Duk basuhhh je...
;P

XoXo

4 comments:

IxoR@ said...

Ce tengok, kot-kot dlm segunung baju tu ada anak lipan...

Hati-hati tau... :D

Hanie Ly said...

heharap takde cik pora! ;P

illafira said...

mmg bsr dan ngeri sgt

Hanie Ly said...

kan kann??? laki aku duk simpan lagi dlm balang tu smp skang.. nak buat ape tah... hishhhh