September 23, 2011 - Pheewwiittt!

Semalam aku balik kul 5:30PM...
Dalam lift I bumped into Nicole... My ex colleague when I was with NCR 2 years ago...
So tumpang dier je balik...
Pastu aku ikut jalan bawah, I had to walk pass the swimming pools...
Ade la 4 org bebudak bujang tengah mandi... dengan shorts and separa bogel...
:S
Kalau la ade jalan lain memang aku divert je... janji tak yah lalu pass depa tuh...

Jap lagi yang sorang duk pweewwiitt²... yang sorang duk suit²...
Yang sorang tuh bagi salam...
Dah aku pun jalan je le buat dak...
Pandang bawah ok...
Nak elak kontroversi... ;P
Feeling sopan pakai baju kurung... hahaks!

Pastu dier kate 'Kalau tak jawab dosa...'
Kalau aku jawab kang ape? Gatal? Miang?

Jap lagi aku dengar ade sorang tu kate 'Entah² bini orang kot? Kang dier panggil laki dier kang...'
Then dorang gelak...

Human nature kan...
Kalau ramai² memang banyak hal...
Cube sensorang... kalau aku sergah, confirm terkencing!
Tapi kali ni aku yang sorang...
So control ala² bini-orang-yang-ayu je la ye... *perasan*

XoXo

2 comments:

IxoR@ said...

Betul-betul betul....

Klu ramai bukan main berani dorang... Hihihi....

Hanie Ly said...

kan kan kan??
menyampah!