September 15, 2011 - wapucanaikimelaumedai

Ade hamba Allah ni selalu buat aku sakit otak...
Kekadang tak pasal² nak marah²...
Aku pulak jenis kalau orang marah aku tak tentu pasal mule la aku nak angin!
Tapi aku tak suka nak marah²... aku cukup tak suka nak berperang dengan orang!
Buat kepale otak aku serabut lagi ade...
Tu yang buat aku tak paham...!
Ade gak manusia yang suke hidup marah²... ni bukan manusia.. ni setannn gaknyer!
Kan lagi seronok kalau cakap baik² instead of marah² bentak²... ko dapat ape pun...?
Kan lagi seronok kalau orang senyum² gelak² dari berkerut² muka macam kerbau sembelit kalau marah?
Aku tak paham la!
Memang aku tak paham!

No wonder there is no world peace...
Nih baru sorang yang mental....
Dalam dunia nih ade baper billion, trillion orang pulak?
Yang mental?
Yang macam kerbau sembelit??

Haiiihhhhh!!!
Ya Allah Ya Tuhanku. kalau aku kene hadap orang yang macam ni sampai aku mati, Kau berikan lah aku tahap kesabaran yang sangat tinggi...!
Amin~!!

p/s: wapucanaikimelaumedai tuh sebab aku tak bleh nak mencarut sangat kat sini.... anak aku da pandai bace blog... pbth!

XoXO

No comments: