August 23, 2011 - Bile da jumpe...

Last Sunday me and my bitches managed to get together for Iftar...
Lame giler tak jumpe! Lelagi dengan si Kay...
Since dier da janji dengan Qis and dier tau betape sentapnye aku dengan dier (and akan bertambah sentap kalau dier tak datang) finally dier pun sampai...
Walaupun waktu dier sampai tuh dah pukul 8.30malam... ;P

~ Left to right: Kay, Dayang, Mama serabai, Myn ~

Bile da jumpe ape lagi...
cot cet cot cet dari betape kurus cam mengkarungnye aku sekarang-
Yes, they gave me till raya next year to gain weight...
BAgi nampak sehat skit katenye!
Kurus sebab poser la weh!

sampaila ke rambut!

Which brings us to last night's story...

Kay and Dayang came to my house semalam...
Kitorang da buat date, nak kasi transform rambut aku and Dayang!
Kay kan cukup terel memenda gini...
Si Dayang nak dye rambut... Aku nak rebond jek jadi kemas skit rambut aku nih!
Kalau tak aku ler yg terpaling serabai...!

Dier mengejakan rambut kitorang dari kul 7 petang sampai la kul 1 pagi!
Haaamik!
Sekali buat 2 serentak ha... ;P

Hasilnye:



Aku suke giler warna merah nih!
Tapi sebab aku baru rebond so tak bleh la nak dye dye... confirm jahanam rambut aku...
Gamba aku takde la ye... Dah rambut nye straight and kemas sket kot, Kay siap trim fringe...
Not hard to imagine right?
;P

Thanks Kay!
You're the only person I trust my hair with!
;P

Anyway lagi seminggu nak raye weh!
I'd better start with those cookies!

Roger & Out!

2 comments:

Intan & The Boys said...

ala...baru nak tgk rambut raya dia. hehe~

Hanie Ly said...

Hehe tunggu raye baru ade mood nak mik gambo... ;P