August 13, 2011 - Sudah pendekkkk~!

Aku tak ingat bile last aku potong rambut nih pendek?
Agak lame gak la...2002 dulu kot?
So semalam tetibe ter-gatal pulak nak gi potong rambut...
Rimas aku.
Cam tak terurus! Selekeh!

Kalau dulu si Kay rajin gak tolong merebonding kan rambut aku.
Aku cukup tak suka buat rebond kat kedai.
Sebabnye bile rambut da panjang confirm ade bumper kat atas tuh...
Dah macam pakai helmet kecik plak kat atas tuh...
Haaa cantek??
Kalau si Kay buat, tak ado! betul sumpah tak tipu!

Aku cakap kat amoi saloon feveret aku tuh,
kasi pendek sampai bahu lepas tu kasi layer skit je kat bawah ok?

Pastu dier tanye masih boleh ikat ke?
Ha'ah ye, aku angguk je...
At least kalau ter-huduh ke ape boleh aku cover dengan mengikat rambut lagi kan?
;P

Ini ler hasilnye...
Kemas sikit kan?




Qistina kate:
Saaaayang mama! Mama potong rambut macam rambut saye!

Haha boleh?

Kengkarang aku nak pi dye plak...!
Kasi fikir bebetul dulu!
Sayang wooo rambut hitamku ini... (abih takkan biru pulak? ;P)

Roger & Out!

2 comments:

sampah hitam said...

like mother like daughter..haha...great...

selamat berpuasa..

Hanie Ly said...

hahaha ;P tenkiu... selamat berpuasaa... ;P