August 1, 2011 - Ramadhan datang lagi...!

First day Ramadhan aku da be'raye' camne?
Haha
Qis cuti hari ni.
Alhamdulillah...as she gets older she seems to whine lesser...
Paling kuat pun tadi aku dengar dier ngadu 'ma..sakit perut' sekali dua...
Aku jawab senang je... Poser memang la lapar bie...
;P

Dalam kul 6 ptg aku, qis and ibu gi jalan ke baazar ramadhan...
Takde la jauh sangat tapi bleh tahan gak la...
Aku nak bawak keter dengan parking cam hampeh, lagi rela jalan kaki!
Makanan bukak poser yang wajib untuk qis is otak²....
Aku pulak, karipap kentang...
tapi aku kan 'cuti' ari ni so ape yang aku nak makan tu tak penting sangat.
Utamakan orang yang berpuasa okeh!

Anyway Qis made it today!
another 29 days to go darling!
And aku pun da mulakan project menjahit baju kurung and baju melayu untuk Qis & Qaiser...
First time okeh... tak tau la jadi ke tak...?
Wait and see...

Selamat berpuasa all!

Roger and out!

No comments: