June 21, 2011 - Pada suatu masa dahulu...

Memang aku tergila - gilakan earrings!
Atau gila membeli earring... same thing...!
Dulu kan bersepah - sepah earring 3 for RM10 kat Sg Wang tuh...!
Pastu keje pulak kat Lot 10 mase tu...
Hari - hari aku duk beli earring!
Rajin la tukar hari - hari...
Sekarang, dah tak kuase!
Ape yang aku pakai tu la sampai dia ter-hilang ke... ter-cicir ke ape...

So,cuti wiken ari tu tetibe terpandang pulak multi purpose box tempat aku simpan earrings tu...
I guess, it's time to pass them down to Qistina...
Anak dara tu kan dah pandai melaram...
Sekali sekala bila time cuti sekolah, datang la mood dia nak melaram!
;P
Tak bleh nak cakap ape...
Children see, children do! Kan..?
;P

Hah amik la anak...
Tapi simpan elok² okeh...! Mama sayang!

~ Cantik tak ma? ~



~ Dah kemas! ~

~ Saye suke yang ini! ~

Anyway hari ni aku cuti...
Sebab nak gi interview lagi...!
Harap-harap dapat la...! So that I can concentrate on work and stop hoping to another place!
* sigh *
When your heart is not at work...
Wish me luck!

Roger and out!

4 comments:

mama iris said...

so cantik la ini anak dara......good luck haniy......moga succeed kat tmpt baru nanti....insyaAllah..

Hanie Ly said...

tenkiu tenkiu cik nurul~~!! psstt cik khayra awak pun cantik molek tau! ;P

Fara said...

OMG! byk btl earrings tu babe. bleh buat clearance sale kalau tak nak lagi la hehehe.. anak pompuan kalau tak suke earings tu tak tau la kan.
oh and good luck yea!

Hanie Ly said...

Fara: heheh tu ler... simpan da bape tahun tu... ;P pass kat qis pulak...! sib baik ade anak pompuan... ;P tenkiu yea...