June 11, 2011 - Naughty naughty...

The only thing that make my Saturday (other than my 2 kids) is this Korean drama...
Naughty Kiss...



Tapi bila aku google dier jadik Mischievous Kiss (same meaning, different words)
Citer dier sweeeett sangat! ;P
Every Saturday 6.30pm to 8.00pm... Sejam setengah ni la aku dapat berangan jadik Oh Ha Ni...
;P
Kan dekat tu name Hanie... Ha Ni... (hehe perasan jap)
Tapi aku rasa tadi ialah last episode...
Sebab ending dier cam ending yang tak de sambung² dah...
But aku dengar mebbe ade 2nd season?
Waaahhh kalau ade aku tak saba nak tengok!!

Kenape aku boleh tertarik tengok citer ni?
1 - Sebab hero Baek Seung Jo tu sangat la henseeemmmmm....
2 - Heroin dier si clumsy Oh Ha Ni sangat laaa chumellll!!!
3 - Jalan citer dier sangat la sweet...

Ha Ni ni tergila² kan Seung Jo tapi Seung Jo buat dak je... Tapi Ha Ni tak give up I'm telling you...
Tebal je muke dier follow Seung Jo ke mane²...
Tu yang buat citer dier jadi menarik...

Anyway sebab aku tak puas tengok so aku akan tengok kat sini.
At least kat sini comel je dengar dorg cakap Korean...
Kat 8tv tu rasenye dah di alih bahase kot... cam Mandarin je...
Kureng skit...
Tapi tetap menarek demi Seung Jo and Ha Ni...
;P

Kalau korang tak caye... cube le tengok! :P~

No comments: