Feb 24, 2011 - Art attack!

This entry is about Qistina and art.
We've discovered that she loves art and music very much!
Sangat²!
Ingat tak yang masa dia jatuh kena tolak kat sekolah tu?
Hari tu hari Rabu... Hari Rabu ada kelas seni...
First thing yang Qis cakap ialah 'tak dapat saya masuk kelas seni hari ni...' and buat muka sedih... ;P

Trying to be a good parents, kitorang pun encourage lah dia...
Beli buku lukisan berlambak²...
Bagi papers...
Crayons ke color pencils ke ape bende je yang dia nak...

And here are a few of her art works.
This one is my favorite.
Dia buat ni masa aku kat hospital nak bersalinkan Qaiser.
~ Untuk Mama - I love you Ami.. 13 Januari 2011 ~

Yang mane boleh aku tampalkan kat fridge, aku tampalkan kat fridge...
Dah penuh dah fridge aku...
Buat kenangan...



Yang lain² tu bersepah kat 'workstation' dier...
Terpakse la aku memikirkan cara yang lebih efektif nak menyimpan hasil² kerja Qis yang semakin banyak tu...
Any idea?


... Because I've sworn to support her in what ever she wants to do...
... Because I never get the support I needed when I was in school...
... Because I've sworn to be a better parent!

Okeh, Qaiser tengah tido.
Aku nak mandi.

4 comments:

IxoR@ said...

So sweet...

She talented in art... give her support!

;)

Hanie Ly said...

hehe yep yep! bagi support banyak² ni...! ;P

nurulhudaresad said...

sweet sgt..nurul pon ada angan2 mcm ni kalo khayra dh pandai lukis2 nak tampal kat peti ais...hahahha...mmg appreciate sgt2 kalo anak leh wat benda2 comel mcm ni kan...

Hanie Ly said...

skank pun da boleh nurul! cube bagi dier crayon dgn kertas lukisan tgk ape yg di contengkannye...seni gak tu! ;P