Feb 19, 2011 - I heart them mucho~!

Daddy was kind enough to look after Qaiser today and gave me the permission to go out with Dayang and her girl, Mia...
Macam tau² je aku dah stress habis duk kat umah~!
Lagipun aku dah lama tak bawak Qis berjalan berdua...
We used to have a lot of ladies day out, just the two of us~
I kinda miss that...
Hence, today we took the opportunity to go jalan~!
The story of 'berpantang' day 36th...

Initially we wanted to go to Sunway Lagoon...
But then, considering it's Saturday and I am still breastfeeding Qaiser, I dare not jalan jauh²...
So we went to KLCC instead...
Papehal senang, 10 minit dah sampai umah..
Mana la tau kot² terlupe diri ke, kot² susu dalam freezer tak cukup...
Lagipun Mia and Qis ni cepat bosan...
Main air kat KLCC tu tak sampai sejam pastu nak main taman pulak...
And the weather was scorching hot ok!
Bergaris² badan budak² tu main air...
Hah lantak kan!
Sekali sekala katanya... ;P
Hamik ko main air kul 3 petang cam pukul 12 tengahari...
PANASS!!

Layan la gambo...
~ the girls ~

~ the mommies ~





On the way back to the mall, tetibe ade pulak sorang photographer mintak permission nak amik gamba kitorang...
HotComot mamas bawak anak² berjalan katenyer...
Layan kan aje...
Yang budak² tu, bile aku dengan Dayang suruh amik gambar, katenyer 'bosan la ma sik amik gamba jek...'
Tapi biler photographer tuh amik gamba, tuh diaa siap posing lagik kemain!
Mementang la camera mama korang camera henfon murah jek...
Hampeh.
Tak ku tanya pulak untuk majalah ape?
Jangan esok baca majalah mangga tetibe tertempek muke kitorang under 'minah hendon carik jodoh' sudah ler~! Haru!

Thanks Dayang babe~
Bawak aku dengan Qis jenjalan!
BFF... ☺

5 comments:

nurulhudaresad said...

hahaha!suprise gak nak tau masuk magazine mana....sakan bjalan dalam pantang ya,hamboi3...

Bro Fit said...

wahh dah boleh jadi model majalah ar.. hehe

takkan lah nak kuar majalah mangga..mesti kuar dalam majalah ibubapa kot nanti.. kalau dah kuar dalam majalah gitau ar..nak beli hehe :)

Hanie Ly said...

Alaa dik, kitorg pun tatau majalah ape! tak sempat nak tanye...memasing tak saba nak masuk dlm mall... dah melekit² kepanasan! ;P

IxoR@ said...

bila agaknya boleh join uoallss... hot mama...

huhuhu....

Hanie Ly said...

nanti kite buat gathering gak yeh...! hahaha