Jan 27, 2011 - Bersawang!

I'm stuck in a blizzard of life...
That's why...
Berpantang tak adalah sangat memakan masa sampai tak boleh nak on PC and update blog.
Aku bukan jenis berpantang tu tidoooooooooooo je satu hari.
Tapi takde lah aku nak melompat² cam anak monyet kan...
Kang kalau dah bentan baru tau.

Alhamdulillah So far Qaiser sangat² macam Qistina masa baby...
Jarang sangat nangis.
Malam pun kadang² je nangis...
So aku tak berapa stress...
Semalam hari ke-12, tali pusat Qaiser dah tanggal.
Sama dengan Qis jugak. Luruh on the 12th day.
Malam dia tido nyenyak...
Aku pulak yang duk kejut dia selang 2 jam nak bagi susu...
Tak tahan woh dengan swollen breast neh...
Saket...
Dari aku pump baik aku bagi dia minum...

Berpantang lagi 31 hari...
Can't wait to catch up with life!

Here's Qaiser at day 10th...
Qis has been busy playing with someone else lately...
Rindu sungguh nak guling² dengan dia...
Tunggu ma baik ok abie cuk! ;P

5 comments:

nurulhudaresad said...

suke sgt baby tido angkat tgn mcm tu...comel....sedap la nama dia Qaiser....bkn senang nk crk nama start Q kan....happy berpantang ok....=)

Hanie Ly said...

Ye lah Nurul! Asal lepas je nak jadik superman! hehehe ;P I malas nak bedung... bedung kaki jek... ;P Haaa ade gak yg tau ssh nak carik nama start dengan huruf Q... heehhe kalau untuk bb boy lah... klu untuk girl byk pulak nama yg besh²... Janji maksudnye baik kan? ;P

Dda Ly said...

so like cik nanie....hihihi chumel maa ini qaiser..mahu cubit pipi!

Farah Rahim said...

Sy punya pun suka buat aksi SUPERGIRL egegegege
me finis oledi pantang today :)

Lynn Bebeh said...

alololooooooooo tomeynya!! congrats beb!!