December 5 ,2010 - Entry luahan hati.. ke tak puas hati??

Ape lagi yang salah?
Ape lagi yang tak betul?
Setahu aku takde orang yang perfect dalam dunia ni...
Tapi kenapa kau menyampah sangat tengok muka aku ni...
Hodoh sangat ke? Banyak sangat oil seed?
Atau kau benci sangat dah nak dengar suara aku ni?
Mungkin lebih baik kalau aku jadi bisu?

Nak puaskan hati orang memang susah.
Lagi² bila ape pun yang aku buat semua nya salah!
Bila aku tanya apa lagi yang tak kena, engkau pun tak tau nak jawab macammana.

Kenapa engkau sedih? Kau tanya pulak kenapa aku sedih...
Ye lah, kenapa aku sedih? Aku kan tak ada perasaan!
Jangan la kau panggil² setan tu datang balik.
Nanti kau yang tak cukup kaki nak kejar...
Bila dah elok kat depan mata, kau layan macam ni pulak...
Manusia...manusia...

Betul!
Bukan senang nak jadi baik.
Tapi senang sangat untuk orang judge aku ni jahat.
Ingat pesan tu monyet... Jangan kau panggil² setan tu datang balik...

OK.
Aku dah penat mengarut!
Pergi duduk dalam gua.
Jangan buat aku jadi gila.

P/S: Fucking hate my hormones right now. I wanna flip out really² bad!

* * * Courtesy of Mr.Google

6 comments:

Farah Rahim said...

huhuhu

tak tido haniey????
sabar...orang mengandung memang macam tu

Hanie Ly said...

Tak bleh nak tido kak... hehehe ;P org pegnen ke yg sik nak meroyan or org yg tak pegnen sik nak buat org pegnen meroyan...? ;P

Fitrihadi said...

sabar kak. gi layan benda lain dari layan benda yang menyakitkan ati tu..okey??

Hanie Ly said...

Tu ler psal... sib bek akak lepas geram kat sini je dari kat muke org tu... ;P

budak. said...

sabar sis.
hati kita satu je.
mana mgkin hati yang satu ni boleh puaskan bjuta2 hati lain.

saba je la.chill2.

Hanie Ly said...

btul btul btul!! ;P tgh besaba la ni.. klu tidak... ;P