December 3, 2010 - This old man...

Nak main badminton...
Semenjak dua menjak ni dia rajin main badminton...
Exercise kata dia...
Tapi bila balik bukannya lagi cergas or sihat,
Lagi sakit badan and lemau.
M.e.n.y.a.m.p.a.h

Dua hari lepas main badminton...
Hari ni nak gi main badminton lagi!
Main badminton standard start kul 10 malam... Kul 1 pagi baru sampai rumah.
Harus mintak tapau megi goreng mamak! ;P

But before this it was once a week...
Tetibe this week, 2 kali pulak.
Memang merajuk la mak buyong ni...!
So tadi dia ajak pergi sekali...
Aku memang tak kuasa nak ikut!
Duduk je melangak tengok dia main badminton, buat hape?
Nak cuci mata pun, yang ada semua bapak² orang...
But Qis made me go...
Kalau aku tak pegi, Daddy taknak bawak dia...
Ye ler, sape nak tengok?
Lagipun kali ni dia main kat Dewan Dato Keramat... Ala kat depan LRT Jelatek tu...
So aku pun dengan muke masam ikut la pegi...

Dalam keter Daddy kata,'Best la mama masak ayam masak merah... Mama da pandai masak la skank! Kan bie?'
Ayat tu ayat nak bodek aku OK...
Kalau ko, ko sengih tak?
Kalau tengok Qis dah sengih², aku pun sengih la skit (ceceh)
;P

Anyway, as expected, memang aku naik bercinta dengan lantai dewan tu tengok Daddy main badminton dari pukul 10 sampai kul 12 tgh malam while Qistina played with little Qistina (kebetulan anak kawan Daddy pun nama Qistina)
Nasib baik balik dapat McD.
Baby(mama) happy dapat makan McD memalam. (faham² je la selera pompuan pregnant...)
Kicking like no one's business!
;P





~ Daddy! Pose skit! ;P ~

2 comments:

Phat said...

nice...

Hanie Ly said...

The old man? or the hall.. or badminton? hehehe ;P