Dec 28, 2010 - What sums up our Xmas weekend

Cerite bermula penuh innocent bile Daddy ajak gi makan McD di Xmas Eve...
Sebab aku merajuk coz ajak Daddy gi pasar malam tapi dier ralit main Zynga poker kat FB sampai kul 10... Memang la name pasar malam...tapi takde le dorang nak bukak sampai kul 12 tgh malam kannn!!! :S

Anyway aku dengan Qis order Happy Meal and the toys that came with it were that crown and a hot wheels' car with some villain inside.
Memula aku fikir OK... it's just a toy...
Tak ku sangka pulak Qis nak pakai crown tuh selama beberapa hari berturut² selepas tu...
Siap nak pakai baju gown gi mana²... Selalu nak suruh pakai skirt pun susah! :S
~ Princess kopet, tak mandi 2 hari ~

So on Xmas day, Sabtu kan? Patut nya kitorang gi ke Klang, SIL buat birthday party untuk anak² buah daddy (anak² buah ku juge la kan? ;P) yang aku pun dah tak cam who is who...
Tapi kalau dah pukul 9...MALAM baru ko nak gerak dari rumah memang tak sampai la Klang..
Tok Ma pun dah on the way nak ke Shah Alam so kitorang gi Shah Alam je...
Bijak² la semua yang amik PMR semua dapat straight A's!
Alhamdulillah and tahniah budak²~! Harap² Qis esok bijak pandai macam korang gak...!
Oleh sebab tu tetibe Daddy pun gatal mulut ajak dorang gi I-City...
Erkk..!! Aku memang la nak gi sangat... Tapi malam tu aku memang Super Selekeh ok!
:S So tadek mood nak amik gamba...
Bagi chance bebudak je bejalan dan berposing...
Dah la Daddy hilang kan cover camera aku kat sana... :(
Sedey... aku punya lah cermat habis walaupun camera tu camera digital yang murah je...

Rupenye takdela ape pun yang menarik kat I-City tu... cume pokok² dll yang berlampu jek...
Kalau ko pi sensiang cume deretan rumah kedai jek...
Tapi alkisah, sape suruh nak pergi malam Xmas... kereta sepenuh² nya...! Jemmm!!!(Ape dorg nih expect salji turun kat sana ke ape malam tu aku pun tak tau...)
Layan je la gamba kanak² ribena nih...
Anak buah belah daddy memang ramai OK...
Ni suku pun tak sampai nih...!
~ Adilla & Qistina ~

~ Anak² dara & kanak² ribena ~





Hari Ahad tu tak tau datang pulak mood rajin aku, habis satu rumah aku kemas!
Siap vacuum sme...
Tak tahan sakit pinggang punye pasal... baik aku layan exercise sket.
Sebab malam Dayang ajak pi kaloke la...!
Ahahaha dah sarat pun boleh lagi ko...
Jangan main²!
Aku pi dengan Mine sebab Daddy tak nak ikut...
Bodyguard kecik aku of course nak membontot mama die...
Still in her princess mode.
:S
Layan melalak sampai kul 2AM then supper kat The Lounge Jln Sultan Ismail...
Tempat OK... Food OK... Tang waiters out!
Melayu pun tada reti cakap la...
Kalau dah Bangla and Myanmar mari.. Adoi.
Senior pun Bangla! Ko bayangkan...
Cakap English pun sikit²... yang dier hafal buku menu tuh je...
Saba je la aku...

Layan gamba... ***Edited and uploaded by Kay

~ Princess cencorot ~

~ From left: Mine, Qis, yours truly, Kay & Dayang ~





~ Makan kek and the super sweet (yumm) icing pastu sugar rush... hyper giler lompat² and lari² all over the place... Sib baik takde geng ~

~ My beloved bitches ~

Pastu sampai umah suspense jek bile perut ni mengeras tak hengat...
OK OK Badan dah tak larat nak enjoy... Ko pi paksa...
Nasib baik baby still OK til today...
Sabar nak ye... 26 hari lagi... ;P

Daddy promise nak gi beli baju baby lagi hari ni... :D
Till then I'm taking this opportunity to wish all my friends, you, a Happy New Year...
Semoga tahun baru di berkati Allah...

I think I've missed my parent's Anniversary yesterday...
Doesn't mean I don't love you both ibu and abah!
Happy 29th years together and going strong!

6 comments:

Fitrihadi.com said...

wah cambest je malam krismas tu..wlaupun gi tengok pokok ada lampu je hehe saya tak pernah jejak kaki lagi kat situ.. adehh

wuu 26 hari lagi.. sabar ye kak.. nak dekat dah tu.. :)

Hanie Ly said...

Klu u rajin amik² gambar seronok la gi sane... bayar nye satu keter RM10 jek... selamat berjalan ye... ;P

Da tak saba dah ni ha... :D doakan sme selamat!

Iz Yahya said...

Boring kan i-city tu. Nak-nak yg kat rumah kedai ada salji tu. Tah pape je orang beratur panjang ya rabbi.

Hanie Ly said...

tau takpe... tak terjumpe pulak rumah kedai ade salji... eheheheh tak koser nak round habis... klu dah smenye lampu aje... ;P

IxoR@ said...

I-City klu malam baru meriah dgn lampu dan please! jgn pergi time weekend ke apa ke... mmmg susah nk parking... silap2 korang kena menapak jauh semata-mata nk tgk pokok berlampu!

Budak-budak mmg la happy memanjang.... hehehehe...

Hanie Ly said...

Now I know...! Lepas ni mmg tak gi dah... cukup la sekali tengok lampu... ;P