November 8, 2010 - Dier cucuk tang sini, dier cucuk tang situ...

Ape lagi...
Monthly check up la... ;P

Hari ni appointment pukul 2 petang so Mek Tok (Qis) pun sebok nak ikut.
Dah balik sekolah kan?
Potong jea peluang I nak merempit dengan Daddy tau...
;P
Ni la peluang aku nak naik motor dengan Daddy.
Malas nak naik keter. Nak meredah jem sme.

Tapi bagus gak Mek Tok ni ikut...
Takdela aku bosan menunggu sensorang.
Standard la... Klinik kerajaan, kalau tak sampai sejam stengah tak sah...!
Kate free.... ;P

Lepas routine check, dier cucuk tang jari untuk check darah.
Aunty (Aunty la kot. Sempat tengok IC no kat name tag dier 62****) nurse tu tegur Qis, 'Nak pergi naik beskal ke bawak helmet tu?'
Yang sorang pulak kate, 'Takut batu jatuh atas kepala ke pakai helmet dik?'
;P Yea dia pakai helmet roller skate dier sebab tak jumpe helmet motor dier letak mane...
Hehehe
Bila dah siap amik darah, nurse tu tanye aku plak, 'ini sape?'
Aku jawab ler anak...
Bleh pulak dier buat terkejut kat situ sambil berkata dengan lantangnye 'Anak??' Siap tanya Qis lagi untuk confirm. Bleh?
'Saya ingatkan adik...'
Agaknya zaman sekarang ni pompuan umur baya2 aku baru nak start buat anak kan...
Sekali anak aku dah nak masuk sekolah rendah..
Yea makcik nurse, family saye sumer advance2 belaka bab buat anak ni...
;P

Lepas tu amik pills cam biasa.
Check heart beat baby... Manyak laju woo... But I guess that's normal.
Sebokla si Mek Tok ni tanya aku time tu soalan2 seperti: Baby kenape ma? Baby buat ape ma? Baby OK ke? ;P
Tu sebab aku panggil dier Mek Tok hari ni...
At least dia concern hal adik dier... kan?

Then aku kene jumpe Aunty nurse tu lagi sebab nak cucuk kancing gigi...
Sambil2 tu sempat dia tanya aku kawin muda ke?
Aku jawab la ha'ah je...
;P
Memang zaman skank standard orang kawin umur dah nak masuk 30...
Jadi agak pelik la bila aku ade anak nak masuk darjah 1...
Welcome to my world yea. ;P

Lepas ni kene start monitor pergerakan baby.
And kene datang check every 2 weeks.
Owh malasnye.

No comments: