October 16, 2010 - How can you say no...

To this face?



Bubu kate nak pizza...
Aku ingat nak makan kat luar...
Tapi dia nak gak and bagi aku muke kesian tu.
Terpakse la order.
Huhu

Ingat nak gi Serendah tapi Tok Ma ada kat Damansara.
Kak Long nak gi menunaikan haji hari Selasa ni.
Bubu pun bosan duk rumah je. Jap lagi nak hantar dia ke sana.
Bleh la aku berdating dengan Daddy.. :D

Semangat betul budak kecik ni nak gi tido umah Mak Long.
Siap cakap: Mama, mama boleh jaga diri tak ni nanti saye takde?
Macam la dier yang jaga aku kan...
And siap tanya: Kalau saya takde mama rasa sunyi tak ma?
Alahai. Mesti la sunyi wahai tuan puteri mama... Ucuk acam...
Selalu pun mulut dier je yang pot pet pot pet...
But I think I'll survive for a night.
Sunyi la rumah ni satu hari...

2 comments:

Dda Ly said...

Itu bru sorg maklong!da trase sunyi.just imagine mcm saye,suda biase riuh rendah tetibe sunyi,ralitralit!

mak long said...

Mandi kucing la maksu... heeheheheh tambah lagi sorg!