October 12, 2010 - Messy!

Patutnye hari Isnin semalam dah start keje...
Tapi tak cukup tido la...
Pagi tadi lagi la...
Qistina boleh pulak terjaga dan menangis kul 4 pagi(dia punya nangis style senyap2 airmata dah meleleh) semata-mata sebab aku letak tilam buruk dier kat bawah.
Sempit katil I ok!
Dah la kepanasan malam tadi!
Langsung aku tak bleh nak tido!
So tak gi ofis lagi hari ni.
Kul 2.30 ptg baru bebetul bangun!
Haaa lepas tu risau, dah baper hari tak gi keje.
Time ni ye-ye la cakap esok aku mesti gi keje!
YES! ESOK AKU MESTI GI KEJE!
Sebelum aku bebetul takde keje.
*sigh*

2 comments:

Dda Ly said...

hikhik ape cer nangis mlm²?? adeh! yeaa maklong, esok sile pegi kje!! heippp!

mak long said...

entah la ank dare tuh... tetibe emo plak tilam buruk dier kene campak gi bawah... ;P
Yeee baik! esok saye pegi keje! *semangat waja*