October 10, 2010 - Wedding dan GH...

Tadi kitorang ke kenduri kawin kawan Daddy kat Klang...
Kul 1 nak gerak, kul 12.30 baru dier confirm nak gi. Memang tunggu la you dalam kereta sampai I siap kan...
Nak mandi lagi, nak mekap lagi, nak keringkan rambut lagi.
Haaa pastu jalan jem lagi.
Sib baik Daddy pandai pakai jalan lain.
Kalau ikut Federal Highway memang orang sume da balik baru kitorang sampai.
;P

Chumel jek pengantin pompuannye...
Aku pun tak kenal dier, tapi dier kenal Bubu.
Dah besar katernye.
Lagi popular Bubu dari mama dier neh.
;P

Dah settle kat Klang, pergi tengok mak angkat Daddy kat GH...
Dayang punyer ex-MIL masuk hospital sakit buah pinggang...
Kesian aku tengok.
Terbaring je...
Sikit lagi tak meleleh airmate ni.
Aku ni mane bleh gi hospital tengok orang sakit.
Kang meleleh je air mata.
Tak sampai hati tengok orang menderita sakit.
Pape pun aku doakan Allah panjangkan umur E'ek dan moga dia cepat sembuh...

Sampai je umah dalam kul 6 lebih tu aku terus membute.
Kepenatan.
Mak buyung ni da tak bleh nak berjalan sakan.
Dah tak larat. Mengah.
Bubu pun syok je landing sebelah aku.
Ni pun bangun tuk makan malam.
And update blog sementara ada mood.
Lepas ni tidok. Sok keje.
Dah 2 minggu tak gi keje.
Ape nak jadi??











No comments: