September 16, 2010 - Tak Paham

Jangan tak paham hati pompuan pregnant...
Kadang saje je tanya, nak ajak berborak...
Jangan la di sergah...
Walau soalan yang di tanya tu, dah di dengar 10 kali...
Hati dia senang sangat tersentuh!

Jangan tak paham hati pompuan pregnant...
Kadang saje je tanya, nak manja-manja...
Layan kan aje! Jangan di marah!
Karang lari bawak hati, airmata da bergenang, susah pulak nak pujuk!

Jangan tak paham hati pompuan pregnant...
Pandang-pandang, jeling-jeling...
Sebenarnye nak di belai.
Bukan anak kecik je perlu kasih sayang!
Ibu yang mengandung pun sama laa...
Ingat senang ke nak bawak anak ko 9 bulan dalam perut?
Pikir pikir lah sikit...

Selagi dia masih ada depan mata, cuba hargai...
Sampai sakit-sakit pinggang pun kerja rumah masih beres.
Pening-pening kepala pun sanggup pregnant sampai 10 kali!
Zuriat kau jugak wahai lelaki...
Cuba picit2 sikit...
Cuba sayang2 sikit...
Cuba manja2 sikit...
Ape salahnye?

No comments: