June 28, 2010 - Woo Hoo!

Woo hoo!
Goyang buntut! Goyang buntut!
:D
Ye aku sangat suka hatiiii... Weeeee!!

Daddy belikan aku laptop baru. :)
Kenape baru sekarang nak mintak?
Bukan pakai pun. Saje je nak mengade-ngade.
Kadang-kadang bile saye tengah syok layan movie kat desktop, Qistina sebok nak main game.
Sekarang dah tah yah gaduh!
Macih Daddy!


Nampak tu?
Baik je landing atas katil.
Sebelah tu laptop office.
Ye. Aku tak pergi keje lagi hari ni.
Buat keje dari rumah saja.
Kenape lah berat sangat nak drive gi ke office.
Haih. Pastu susah hati banyak kerja tak siap.

Tak boleh jadi!Esok aku mesti MESTI pergi office!
Hmm..

Anyway, tengok tu, 10 weeks.
10 weeks dah gemuk!
tak dapat bayangkan camne rupe aku bile dah 9 bulan pregnant?

2 comments:

Dda Ly said...

wahhhh bestnyeeeee...hehe patot laaaa tanye2 saye tidak on9 kah..:P oitt mane de gumux??chumel lar tu sengall! hehehe

Hanie Ly said...

tanye sebab saye kat rumah nih...dah mc 7 hari. malas. ade la can nak ceting2... maksu kursus pulak. ;P
yea laa saye da gumuk!! dah ade perut! pbth.