May 8th, 2010 - Happy Mother's Day!

I know Mom's Day is tomorrow but Im bloggin today so...
Happy mom's day to all beautiful and cool moms all over the world...
Especially my friends, Dayang, my sister Huda and my ibu...
:)

Nak bodek daddy untuk special treatment lah tomorrow...
:D

Anyway last week kami pergi ke Ikea...
Daddy nak tengok wardrobe...
tapi tak de la yang murah...
Cantik2 but we couldnt afford it so just cuci mata je....
Berkenan nye saya dengan dapur ni...:
So saya akan kumpul duit untuk tukar kabinet dapur saya macam ni!
RM10k tau... huhu so maybe kami akan tiru design dan upah orang untuk buat...
Murah sikit kan?
:)



;P
Busy nye saya dengan kerja baru ni...
I love it though...
Tau-tau dah masa untuk balik...
Bila dah samapi rumah, petang je connection takde...
Tak boleh saya nak ber bloggin or FB...
Weekend tengah hari macam ni baru ada chance!
Jadilah...

Oh ye hari tu maksu registerkan Qistina untuk kelas tarian Artis Cilik SetiaWangsa (Arcisa)
Kelas nye tiap Sabtu pukul 3 petang...
Yuran pun murah sangat RM30 sebulan!
Since Qistina pun suke so tak kisah lah...
At least she gets to learn something...
Nak masukkan ke kelas ballet tak mampu lagi lah saye...
Huhu

Rasenye hari ni nak kerja kan kain langsir...
Dah lama betul tak menjahit...!
:)

2 comments:

Dda Ly said...

yeayyy nanti jangan lupe upload pic langsir baru itu okehh?? :d

Hanie Ly said...

eheheh tak jahit2 pun langsir tu lagi... huhuh