April 19, 2010 – Follow up!

Ini cuma entry follow up…
Malas betul saya nak upload photos di rumah.
Connection wireless memang macam hampeh!
;P

Ini photo hari Jumaat lepas, outing bersama maksu dan anak-anak buah saya…






Ini pula photo sambutan harijadi anak-anak buah belah Daddy pada hari Sabtu di Serendah.
Kerek betul Qistina bila dengan kawan-kawan dia yang ramai kat sana,
Nak ambil gambar pun susah!






Ingat nya nak tidur di Serendah, tapi hadiah kasut untuk Aisya tu tak muat pula,
So nak kene tukar. Kalau tidur di Serendah confirm hari Ahad balik lewat.
So pukul 1.30AM kami bertolak.
Hujan selebat- lebat nya di KL.
Syukur selamat sampai di rumah dlm pukul 3.30AM…

Dan ini pula gambar mesen antik saya mengerjakan kain untuk jahit langsir…
Nasib baik maksu terel menjahit…
Kalau tak tak tahulah nak tanyakan pada siapa…
;P



~ Langsir lama ~



~ Langsir baru ~



Tengok lah langsir bilik saya yang lama tu,
sebenarnya langsir tu untuk 4 panel, saya potong kan setengah.
Tu yang nampak macam tak cukup kain,
memang tak cukup pun!
Tak senonoh betul untuk rumah berkeluarga kan…?
Tu yang tak menyempat-nyempat, balik rumah terus jahit!
Daddy kata cantik…
:)
Dah dia suruh buat kain cream ni untuk tingkap saja,
pintu pakai yang lain,
sliding door pakai yang lain…
Huhu

Tak sabar saya nak balik rumah lepas kerja ni dan jahit langsir untuk tingkap yang lain.
Ada interview dengan Scomi pukul 3PM.
Temankan kawan saya interview pukul 4.30PM…
Huhu lewatlah saya sampai rumah hari ni…
:S

Apepun doakan untuk yang terbaik!
:)

4 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

pandai menjahit, boleh buat banyak duit nih

Hanie Ly said...

Aww...macih... tapi... takdelah pandai... jauh lagi dari pandai... baru nak blaja2 ni... ;P

Dda Ly said...

hehe tantek langsirrr auuu!! langsir gue belom potong2 pon lagi..ralit siapkan baju raye dina dulu..hikhik..

Hanie Ly said...

jelesnyeee...da ade baju raye ke... huhuhu qistina punye mane.... ;P